Nieuwe theaterproductie Taste zet app in om illusies te versterken

Nieuwe theaterproductie Taste zet app in om illusies te versterken

Op 9 oktober gaat de 360 graden voorstelling van Taste in première. In de voorstelling neemt hoofdrolspeler Dragan Bakema het publiek mee in het verhaal van een driesterrenchef die zijn smaak kwijtraakt en daardoor zijn wereld ineen ziet storten. Hij maakt daarbij gebruik van beelden, muziek, smaken, geuren en gezichtsbegoochelingen. De Close app, die onder andere werd ingezet tijdens alle Fieldlab evenementen, wordt door Taste ingezet voor directe communicatie met bezoekers voor en na het spektakel en dat gebeurt op geheel eigen wijze. 

Iedereen met een ticket voor het theaterspektakel krijgt met de Close app praktische informatie over de voorstelling, zoals toegangstickets, informatie over bereikbaarheid en de ingrediënten in de verschillende gerechten. Daarbovenop is de app een dynamisch onderdeel van de voorstelling. Naast exclusieve content, helpt Close de hoofdrolspeler de show naar een heel nieuw niveau te tillen.  

Guirec van Slingelandt, Producent van Taste Productions: “Met Taste willen we het  publiek verrassen met een spektakel dat ze nog niet eerder hebben meegemaakt. De beleving van de bezoeker staat centraal en dat sluit dan ook perfect aan op Close, een app waarbij we direct met bezoekers voor, tijdens en na onze voorstelling kunnen communiceren en entertainen. De samenwerking met Close voelt dan ook als een dynamisch onderdeel van onze hele show.”

Naast de beleving is het belangrijk om een veilige omgeving voor de gasten te kunnen garanderen. Eerder werd de Close app ingezet bij alle Fieldlab-evenementen om op het gebied van crowd control alles in goede banen te leiden. Voor alle voorstellingen van Taste heeft Close een koppeling met Ticketmatic en integratie met de CoronaCheck-app ingebouwd. Kiliaan Toorenaar, mede-oprichter van Close: “We zijn ontzettend blij dat er weer meer mogelijk is op het gebied van evenementen. Taste tilt met deze voorstelling de theaterbeleving naar een nieuw niveau en we zijn erg trots dat we met Close onze expertise mogen inzetten: all-round communicatie met de bezoekers.”

Share

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.